ادامه رقابت حافظان کل در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن + اسامی داوران و متسابقان
کد خبر: 3755077
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

ادامه رقابت حافظان کل در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن + اسامی داوران و متسابقان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رقابت شرکت‌کنندگان در مرحله نیمه‌نهایی حفظ کل و 20 جزء قرآن در مجتمع کوه نور ادامه دارد.

ادامه رقابت حافظان کل در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات سراسری قرآن + اسامی داوران و متسابقان

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، رقابت حافظان کل در مرحله مقدماتی از شامگاه روز چهارشنبه، 18 مهر‌ماه آغاز شده و تا 22 مهر‌ماه این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، قرائت، ترتیل ادامه دارد.
اسامی راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی که حد نصاب مرحله مقدماتی را کسب کردند بدین شرح است: ناهید اژدری از کهگیلویه وبویراحمد، فاطمه پنبه‌دانه‌زاده از خوزستان، سیده سمانه محروقی از خراسان رضوی، سماء بابایی از تهران، عاطفه رفیع‌منزلت از اصفهان، زینب صالح‌بیگ از یزد، زهرا محبی از اصفهان، اعظم خیری از مرکزی، فائزه چراغی از کرمانشاه، فهیمه جفرسته از مرکزی، سمانه‌السادات خان‌دوستی از گیلان، زهرا قربانی از اصفهان، فاطمه شیرازی از تهران، نفیسه منصوری از اصفهان، رضوان باقری تهران، زینب رمضانی‌علوی از اصفهان، مریم جان‌نثاری از اصفهان، فاطمه نظری از مازندران، زهره حیدری از فارس.
لیست نوبت اجرا در رشته حفظ 20 جزء مرحله نیمه‌نهایی نیز بدین ترتیب اعلام می‌شود:
فاطمه خالقی از خراسان رضوی، رؤسا فضائلی از خراسان رضوی، زهره آقایی از قم، سهیلا حسینجانی از مرکزی، نرگس خوشبخت از اصفهان، رسل حمندی از تهران، سعیده شریفی‌پور از خراسان رضوی، فائزه زنده‌دل از مازندران، مرضیه نوایی از تهران، معصومه تمیمی تواندشتی از لرستان، راضیه شجاعی از قم، سیده لیلا موسوی از فارس، رقیه مؤمنی راوندی از اصفهان، معصومه یوسفی از چهارمحال و بختیاری.
اسامی داوران حفظ ۱۰جزء، ۲۰جزء و ترتیل صوت نافذکلام، اسحاق‌نژاد و چراغی، لحن موسوی‌نیا، رحیمی‌فرد و بایست، تجوید حسینی، تشیعی‌فرد، کاتب، حسن حفظ سعیدی، حسینی‌فر و سرمدی، ناظر هیئت داوران مجرد، سرپرست هیئت داوران الوندی و استاد راهنما جعفری هستند.
اسامی داوران رشته حفظ کل و قرائت نیز صوت کریم‌زاده، گنبدی و شیما چنگی، لحن آقایی، ایمان صحاف، سمیه حاجعلی، وقف و ابتدا خان‌بابا، خطیب و حوریه عقبایی، تجوید اعظم الماسی، صالحی و عزت‌پژوه، حسن حفظ افخمی، قلع‌ریز و شبانی و ناظر هیئت داوران سلطانی، سرپرست داوران عچرش و استاد راهنما عیدی هستند.
عصر امروز از ساعت 15 تا 18 شاهد ادامه رقابت رشته قرائت تحقیق و نیمه‌نهایی قرائت از ساعت 18:30 تا 21 هستیم. در سالن خیام نیز عصر امروز مقدماتی حفظ 10 جزء، از ساعت 15 تا 18 و مقدماتی ترتیل از ساعت 18:30 تا 21 در همین سالن و مقدماتی حفظ 20 جزء در هتل امیرکبیر برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha