جلسه تشریح عملکرد مشارکت‌کنندگان «بشارت ۱۴۵۲» برگزار شد
کد خبر: 3769794
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

جلسه تشریح عملکرد مشارکت‌کنندگان «بشارت ۱۴۵۲» برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ جلسه تشریح عملکرد دستگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح قرآنی «بشارت ۱۴۵۲» برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه هماهنگی و تشریح فعالیت‌های انجام شده نهادها و دستگاه‌های مشارکت‌کننده در طرح ملی حفظ قرآن بشارت ۱۴۵۲ در محل سالن جلسات شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، ضمن تشکر از همراهی مشارکت‌کنندگان در این طرح ملی قرآنی، بر هم‌افزایی و هم‌دلی بین دستگا‌ه‌ها و نهادها در راستای بهتر برگزار شدن این طرح تأکید کرد.
سرعت بخشیدن به ایجاد سامانه حفظ قرآن، تهیه و تولید برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی متناسب با طرح، برگزاری همایش بزرگ دانش‌آموزان در مشهد، فعالیت گسترده آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و بسیج در سطح کشور، برگزاری جشنواره با محوریت طرح و برپایی آزمون الکترونیکی حفظ برای کارکنان دولت از مهمترین مواردی بود که نمایندگان حاضر در جلسه به تشریح آن پرداختند.
یادآور می‌شود این جلسه با حضور مدیران و نمایندگان شبکه قرآن و معارف سیما، معاونت صدای رسانه ملی، وزارت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، سازمان‌های اوقاف و امور خیریه، دارالقرآن الکریم، بسیج مستضعفین و جهاد دانشگاهی(خبرگزاری ایکنا)،‌ نیروی انتظامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور برگزار شد.
انتهای پیام

captcha