جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در کانون‌های مساجد برگزار شود
کد خبر: 3773053
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در کانون‌های مساجد برگزار شود

گروه اجتماعی ـ امام جمعه جعفر‌آباد گفت: همکاری فعالان کانون‌های مساجد در جلسه‌های شورای فرهنگی عمومی بسیار ضروری است و باید حتی تلاش شود تا جلسه‌ها در کانون‌های مساجد برگزار شود.

جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در کانون‌های مساجد برگزار شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد طالبی، امام جمعه جعفر‌آباد‌ امروز، ۲۶ آذرماه در بازدید از کانون فرهنگی هنری سعادت جعفر‌آباد گفت: کانون‌های مساجد تاکنون در زمینه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی شایستگی‌ها خود را به خوبی نشان داده و امیدواریم فعالان این عرصه بیش از پیش به برنامه‌های فرهنگی محلات توجه داشته باشند.
امام جمعه جعفرآباد با اشاره به اینکه همکاری فعالان کانون‌های مساجد در جلسه‌های شورای فرهنگی عمومی بسیار ضروری است و باید حتی تلاش شود تا جلسه‌ها در کانون‌های مساجد برگزار شود، اظهار کرد: یکی از جلسه‌های آینده شورای فرهنگ عمومی در محل کانون فرهنگی هنری مساجد برگزار شود تا از مشکلات فرهنگی فعالان کانون‌های مساجد در این جلسات بهره‌مند شویم.
طالبی‌ با بیان اینکه مساجد بهترین محل برای نشر فرهنگ و زمینه‌های فرهنگ سازی در کشور است و باید شکرگزار این نعمت باشیم، گفت: تجهیز و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد این شهر نیز از دیگر مواردی است که باید مسئولان استانی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام

captcha