‌کنگره ملی «سرداران و ۶۳۰۰ شهید لرستان» در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود
کد خبر: 3774710
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

‌کنگره ملی «سرداران و ۶۳۰۰ شهید لرستان» در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با بیان این‌که دومین برنامه کنگره ملی سرداران و ۶۳۰۰ شهید در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: عملیات بزرگ تربیتی راهیان نور اقدام ظریفی است که فرهنگ ایثار و شهادت را به طوری اثرگذار به جوانان منتقل می‌کند.

۲ هزار رزمنده لرستانی به مشهد اعزام شدند/ سرکشی از ۳۶۰۰ خانواده شهید

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان‌ شامگاه شنبه، یکم دی‌ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: معاونت کمیته ایثارگران این شورا برعهده سپاه لرستان است که در این راستا این ‌کمیته در نواحی فعال و دبیرخانه آن در واحد ایثارگران سپاه فعالیت دارد.
وی با ذکر این مطلب که دومین برنامه کنگره ملی سرداران و ۶۳۰۰ شهید در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است، افزود: عملیات بزرگ تربیتی راهیان نور اقدام ظریفی است که فرهنگ ایثار و شهادت را به طوری اثرگذار به جوانان منتقل می‌کند.
پازدار به دیدار و سرکشی از ۳۶۴۵ خانواده شهید اشاره و با تأکید بر اعزام ۲ هزار و ۳۲۰ نفر از رزمندگان به مشهد، ادامه داد: تجلیل از ۴ شهید مدافع حرم و دیدار با رزمندگان مدافع حرم نیز توسط کمیته ایثارگران شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان انجام شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با اشاره به این‌که هر سال یکی‌از عملیات‌های دفاع مقدس بازسازی می‌شود، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجد و محلات نیز به‌طور جدی انجام می‌شود این در حالی است که اولویت جذب و استخدام در سپاه با فرزندان شاهد است.

انتهای پیام

captcha