بهره‌مندی 4 هزار نفر از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت
کد خبر: 3777915
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛

بهره‌مندی 4 هزار نفر از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

گروه اجتماعی – موسی‌نژاد گفت: طی 9 ماهه سال جاری 4 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان مرکزی با اعتبار 16.5 میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 4 هزار نفر از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه ‌بخشی ازپرداخت تسهیلات کمیته امداد‌ از تبصره بودجه‌ و بخشی از منابع صندوق امداد ولایت است‌، گفت‌: طی 9 ماهه سال جاری 4 هزار نفر از مددجویان و نیازمندان از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت‌ استان مرکزی با اعتبار 16.5 میلیارد تومان بهره‌مند شدند.
وی افزود‌: از 16.5 میلیارد تسهیلات پرداخت شده بیش از 5 میلیارد تومان به منظور ایجاد اشتغال و مابقی برای کارگشایی‌‌، حل مشکلات درمانی‌، اقتصادی و ودیعه مسکن به مددجویان و نیازمندان پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود میزان تسهیلات پرداختی تا پایان سال به بیش از 20 میلیارد تومان برسد.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا‌کنون بیش از 20 میلیارد تومان نیز از منابع بانکی برای ایجاد اشتغال مددجویان جذب شده است‌، مطرح کرد‌: خوشبختانه در کمیته امداد استان صف انتظار برای دریافت خدمات به صفر رسیده است و با سفر مدیر عامل صندوق به استان قول مساعد منابع بیشتر به منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت داده شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان در پایان ضمن دعوت از خیران به منظور سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت‌، گفت‌: با افزایش کمک‌ها و سپرده‌های خیران می‌توان وام‌های بیشتر و بهتری به نیازمندان پرداخت کرد.
انتهای پیام

captcha