فعالیت ۱۱ موسسه قرآنی در دامغان
کد خبر: 3780730
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

فعالیت ۱۱ موسسه قرآنی در دامغان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان از فعالیت ١١ مؤسسه و مرکز قرآنی در شهرستان دامغان خبر داد.

فعالیت 11 موسسه قرآنی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد طالبی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امروز 23 دی در مراسم در مراسم تجلیل از مدیران مؤسسات قرآنی شهرستان دامغان با بیان اینکه باید تعلیم و تربیت با موضوع قرآن ‌و تعالیم اسلامی در اولویت امور قرار گیرد، گفت: موسسات قرآنی ظرفیت بسیار بالایی به‌شمار می‌روند.

وی از فعالیت ١١ مؤسسه و مرکز قرآنی فعال در شهرستان دامغان خبر داد و ضمن قدردانی از فعالیت‌های قرآنی این مؤسسات، خواستار ارزیابی و نیازسنجی محدوده تحت فعالیت، با توجه به نیاز منطقه، ترکیب جمعیتی و فرهنگ آن طرح‌های آموزشی را تهیه و اجرایی کنند.

طالبی با بیان اینکه برای تحقق مفاهیم قرآنی با هدف جلوگیری از مشکلات اجتماعی باید بیشتر تلاش کرد یادآور شد: اگر نور قرآن در قلب مومنان رسوخ پیدا کند جایگاهی برای ورود شیطان باقی نمی‌ماند و جامعه از هر انحرافی ایمن خواهد شد.

در این مراسم با حضور سرپرست دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و مدیران موسسات قرآنی، از مدیران موسسات قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام

 

captcha