فعالیت بیش از ٥٠ فعال قرآنی در دامغان
کد خبر: 3782362
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فعالیت بیش از ٥٠ فعال قرآنی در دامغان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از فعالیت ١٠ مؤسسه قرآنی و نیز ٥٠ فعال قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه قرآنی نیز برگزار می‌شود.

فعالیت بیش از ٥٠ فعال قرآنی در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد طالبی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان امروز، 29 دی در نشست شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان دامغان از فعالیت ١٠ مؤسسه قرآنی و نیز ٥٠ فعال قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این مؤسسه‌ها بیش از ٥٠ عضو فعال در زمینه‌های روخوانی و روان‌خوانی و آشنایی با مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه فعالیت دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه «مه یاس» با غرفه عفاف و حجاب، فعالیت‌های قرآنی، ارائه مشاوره‌های مذهبی، دینی و ... در مجتمع فرهنگی و هنری شهید شاهچراغی برگزار می‌شود.

به گفته وی، دامغان از لحاظ فعالیت قرآنی رتبه خوبی دارد که در هفته قرآن و عترت فعالیت‌های فرهنگی و هنری زیادی انجام شده و شاخص‌ترین آن تعزیه و ساخت فیلم کوتاه است و در این راستا از سه دامغانی به‌عنوان برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام

 

captcha