اجرای طرح «مزّین» در آموزش و پرورش استان مرکزی
کد خبر: 3785914
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

اجرای طرح «مزّین» در آموزش و پرورش استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ کارشناس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اجرای طرح «مزّین» با محوریت نماز‌شناسی و شیوه‌های دعوت به نماز با حضور مربیان و معلمان پرورشی خبرداد.

اجرای طرح «مزّین» در آموزش و پرورش استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، طرح «مزّین» ویژه مربیان و معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان مرکزی تحت عنوان دوره تخصصی نماز‌شناسی و شیوه‌های دعوت به نماز در حال برگزاری است.
محسن قاسمی، کارشناس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در این‌باره گفت: طرح «مزّین» ویژه مربیان و معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان از روز شنبه، آغاز شده و تا امروز، 10 بهمن‌ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه 250 نفر از مربیان و معاونان پرورشی در طرح مزین شرکت کردند، تصریح کرد: این طرح سه روز اول به میزبانی اراک و با حضور مربیان و معاونان آموزش و پرورش ناحیه و یک و دو اراک، مربیان و معلمان پرورشی کمیجان، شازند، سربند، فراهان، کمیجان، آشتیان و تفرش برگزار شد.
قاسمی ادامه داد: طرح یاد شده روز سه‌شنبه، 9 بهمن به میزبانی خمین و با حضور مربیان و معلمان پرورشی خمین، دلیجان و محلات برگزار شد، این دوره امروز به میزبانی ساوه و با حضو مربیان ساوه، زرندیه و نوبران به کار خودر پایان می‌دهد. این دوره‌ها با حضور حجت‌الاسلام رودبارانی دبیر ستاد اقامه نماز استان در بخش شیوه‌های دعوت به نماز و حجت‌الاسلام مقدادی در بخش نمازشناسی و اسرار برگزار شد.


انتهای پیام

captcha