تشریح برنامه‌های فرمانداری محلات در دهه فجر
کد خبر: 3786003
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

تشریح برنامه‌های فرمانداری محلات در دهه فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار محلات صبح امروز با حضور در نشست خبری، به تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستان محلات در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، حسن قمری، فرماندار محلات در نشست خبری ایام‌الله دهه فجر که صبح امروز، 10 بهمن‌ماه در فرمانداری محلات برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و جنگ اقتصادی و روانی دشمنان علیه نظام اسلامی، بایستی تلاش کنیم بهترین برنامه‌ها را در این دهه اجرا کنیم بر همین اساس جلسات مختلفی ویژه این دهه با کمیته‌های مختلف برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
وی افزود: با توجه به کثرت برنامه‌ها تلاش شده است تا برنامه‌ها محدود به این دهه نباشد لذا برنامه‌هایی را تا پایان سال برنامه‌ریزی کردیم که شروع آن از دهه فجر است.
قمری از بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلف توسط استاندار مرکزی در محلات خبرداد و گفت: ۲۵ پروژه عمرانی به ارزش ۱۵.۵ میلیارد تومان با حضور استاندار مرکزی کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود. افتتاح یا کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه بخش خصوصی یا مشارکتی به ارزش ۱۷ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های استاندار در محلات است که این پروژ‌ه‌ها موجب اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر خواهد شد.
وی در تشریح برنامه‌های استاندار مرکزی بیان کرد: به دلیل تعدد برنامه‌های استاندار در محلات ۳ پروژه به صورت حضوری و مابقی در کنفرانس خبری استاندار که در سالن اجتماعات مجتمع کربن سیمرغ برگزار می‌شود، افتتاح خواهند شد، در پایان استاندار به روستای یکه‌چاه سفر کرده و با مردم این روستا هم دیدار خواهد داشت.
فرماندار محلات تشریح کرد: غبار‌روبی قبور شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری جشن انقلاب در نقاط مختلف شهر و روستا، اعزام اکیپ سلامت روستایی به روستاها، حضور و پاسخگویی مسئولین در روستاها، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری و یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های ادارات و نهادها در دهه فجر است.
انتهای پیام

captcha