نشست «نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» در کردستان
کد خبر: 3786065
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

نشست «نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» در کردستان

گروه اجتماعی- نشست «نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» با حضور بانوان دهگلانی امروز، 10 بهمن ماه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام اصغر شایسته دستجردی، معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در نشستی با عنوان «نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی» که امروز، 10 بهمن ماه در دهگلان برگزار شد، اظهار کرد: به جرأت می توان گفت که همزمان با ورود زنان به عرصه تظاهرات خیابانی و به عنوان قوت قلبی برای مردان و همدوش و هم قدم با آنها، پیروزی نهایی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن سال 57 رقم خورد.
وی با اشاره به نقش برجسته زنان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رساترین جمله در مورد نقش زنان در انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) بیان شد: «ما نهضت خودمان را مدیون زنان می‌دانیم».
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: پرداختن و توجه به نقش زنان و مادران در جامعه می‌تواند به عبور از این پیچ تاریخی و گذر از مشکلات کمک کند.
وی با تأکید بر نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد: تا زمانی که زنان به میدان نیامدند، پیروزی انقلاب اسلامی شکل نگرفت بنابراین اگر می خواهیم انقلاب تداوم داشته باشد باید نقش زن را پررنگ کنیم.
حجت‌الاسلام شایسته دستجردی، با نام بردن از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، دینی و مذهبی بیان کرد: این انقلاب به خاطر مسائل مالی نبود اما نباید کار به جایی برسد که اینک با این همه ثروت، مردم دغدغه های فرهنگی را کنار گذاشته و در مضیقه باشند.
وی به یکی از آسیب‌هایی که باعث بدبینی مردم به نظام شده، اشاره کرد و گفت: طبق نظرسنجی انجام گرفته در سنندج 63 درصد از بدبینی مردم به نظام به خاطر عملکرد بد مدیران بوده است.
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با انتقاد از اینکه تاکنون هیچ طرح جامع فرهنگی برای کردستان نوشته نشده است، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کار فرهنگی بکنیم باید از خودمان شروع کنیم و این را در نظر داشته باشیم که دولت برای فرهنگسازی کار زیادی نمی تواند انجام دهد بلکه باید مردم به صورت خودجوش اقدام به فرهنگسازی کنند.
وی با اشاره به وضعیت معیشتی نامناسب مردم یادآور شد: انقلاب اسلامی هر چند از نظر علمی به سرعت پیش می رود اما باید آسیب ها را هم دید، باید قبول کرد که نباید وضعیت معیشتی مردم این گونه باشد.
انتهای پیام

captcha