«صدای انقلاب» در بخش رادیویی «تئاتر فجر» طنین‌انداز شد
کد خبر: 3791265
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

«صدای انقلاب» در بخش رادیویی «تئاتر فجر» طنین‌انداز شد

گروه هنر ــ اجرای زنده نمایش «صدای انقلاب» از صدا و سیمای مرکز قم به کارگردانی حجت یوسفی، آغازگر بخش مسابقه نمایش رادیویی جشنواره «تئاتر فجر» بود.

به گزارش ایکنا؛ «صدای انقلاب» عنوان نمایش رادیویی به کارگردانی حجت یوسفی از صدا و سیمای مرکز قم است  که روز گذشته یکشنبه 28 بهمن‌ماه در تماشاخانه سرو و در هفتمین روز از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی «تئاتر فجر» اجرا شد.

ایوب آقاخانی، فریبا متخصص و جواد پیشگر؛ اعضای هیئت داوران بخش نمایش رادیویی این دوره از جشنواره «تئاتر فجر» هستند که در جریان اجرای این نمایش به عنوان آغازگر بخش رادیویی بزرگترین رویداد تئاتری کشور قرار گرفتند.

«صدای انقلاب» در مدت زمان 40 دقیقه که از ساعت 17 روز گذشته به روی صحنه رفت، به برش‌هایی از زندگی و مبارزات شهید حجت‌الاسلام فضل‌الله محلاتی در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و به صدای این شهید بزرگوار به عنوان نخستین برنامه رادیویی روز 22 بهمن ختم می‌شود که وی با قرار گرفتن در پشت تریبون خطاب به ملت ایران اعلام می‌کند: این صدای انقلاب اسلامی ایران است ... .

یادآور می‌شود، بخش مسابقه نمایش رادیویی جشنواره «تئاتر فجر» تا دوم اسفند در تماشاخانه سرو و در دو سانس 17 و 19 ویژه علاقه‌مندان به این ژانر نمایشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha