کمک ۴۰ میلیون تومانی خیران مقیم اتریش به ایتام تحت حمایت استان مرکزی
کد خبر: 3791601
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

کمک ۴۰ میلیون تومانی خیران مقیم اتریش به ایتام تحت حمایت استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: خیران ایرانی مقیم کشور اتریش ۴۰ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام تحت حمایت استان مرکزی کمک کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، شاپور جلالی با بیان اینکه یکی از محاسن اخلاق سرپرستی ایتام و محبت به آن‌ها است، گفت: در قرآن کریم در آیات مختلفی نسبت به یتیمان توصیه شده است و در زمینه نحوه برخورد، لزوم اکرام و محبت، برعهده گرفتن سرپرستی یتیم، عدم ظلم و تجاوز به اموال آن‌ها و نیکی و احسان به ایتام سفارش فراوان شده است.
وی از حمایت 25 حامی در خارج از کشور از ۴۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و گفت: خیران ایرانی مقیم کشور اتریش 40 میلیون تومان به خانواده‌های ایتام تحت حمایت استان کمک کردند.
وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام به عنوان یک طرح موفق کمیته امداد با استقبال خوب حامیان همراه بوده است، گفت: در کمیته امداد استان مرکزی ۶۷۱۲ نفر از فرزندان ایتام و محسنین از حمایت و کمک‌های ۱۷ هزار و ۷۶۴ حامی به صورت نقدی و غیر‌نقدی بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه ۸۱ درصد حامیان بومی و ۱۹ درصد حامیان غیر‌بومی هستند، اضافه کرد: ۲۵ حامی در خارج از کشور نیز حمایت از ۴۱ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی را عهده‌دار هستند.
جلالی در پایان ضمن تشکر از خیران و حامیان گفت: حامیان می‌توانند از طریقATM بانک ملت با داشتن هر کارت بانکی عضو شتاب و دارای رمز دوم با اعمال کد شناسه واریز، از طریق سایت کمیته امداد بدون کم شدن هزینه پرداخت و با اعمال کد شناسه واریز، پرداخت از طریق اینترنت فقط با مراجعه به درگاه پرداخت بانک ملت با اعمال کد شناسه واریز، از طریق همراه بانک ملت (تلفن همراه) با اعمال کد شناسه واریز، از طریق کدUSSD با اعمال کد شناسه واریز، از طریق دستگاه pos موجود در بانک ملت یا دستگاه pos موجود در محل کمیته امداد شهرستان‏/اداره و با اعمال کد شناسه واریز، پرداخت عادی در بانک ملت و با اعمال کد شناسه واریز و یا از طریق اپلیکیشین سکه و سنا کمک‌های خودرا به حساب ایتام واریز کنند.
انتهای پیام

captcha