راه‌ حل مشکلات اقتصادی، اعتماد و واگذاری امور به مردم است
کد خبر: 3792274
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
سردار فضلی:

راه‌ حل مشکلات اقتصادی، اعتماد و واگذاری امور به مردم است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین‌(ع) تنها راه‌حل مشکلات اقتصاد را واگذاری آن به مردم و اعتماد به آنان دانست و تصریح کرد: باید همه حواسمان را به دشمن معطوف کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین‌(ع) در کنگره بزرگداشت شهید محلاتی و 330 شهید شهرستان محلات که شامگاه پنجشنبه 2 اسفندماه در مسجد القائم(عج) محلات برگزار شد، اظهار کرد: در دوران جنگ عملیات‌های بزرگ نداشتیم و به عملیات‌های کوچک بسنده کرده بودیم، امام در آن زمان فرمودند: هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشمانش بگیرید. فرموده امام فقط یک جمله نبود بلکه یک راهبردی بود که تا امروز ادامه دارد و خواهد داشت.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی افزود: اداره جبهه و جنگ به عهده جوانان بود، چرا اداره جنگ اقتصادی را به جوانان نمی‌سپارید؟ فشار اقتصادی بر شانه‌های مردم است، مردم به تکلیف خود عمل کردند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به شرایط جوی حضور پیدا کردند؛ امام(ره) همشه بر این تأکید داشتند که از دشمن اصلی یعنی آمریکا هیچ‌گاه غافل نشوید.
سردار فضلی تنها راه‌حل مشکلات اقتصاد را واگذاری آن به مردم و اعتماد به آنان دانست و تصریح کرد: بایستی همه حواسمان را به دشمن معطوف کنیم، شهید محلاتی بسیار با شهدا مأنوس بودند و حق این شهید کمتر از شهادت نبود.
وی ادامه داد: در عملیات کربلای 4 که شش ماه بر روی آن کار شده بود با عدم‌الفتح مواجه شدیم، بعد از شکست فرماندهان در قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) جمع شدند و نواقص را بررسی کردند، به دستور امام(ره) مقرر شد که عملیات کربلای 5 با فاصله چند روز با کربلای 4 انجام شود که کربلای 5 را در حالی که برای دشمن قابل تصور نبود، با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
انتهای پیام

captcha