«شوق زیارت» ۲۷ هزار نفر از نیازمندان فارس به سرانجام رسید
کد خبر: 3797675
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

«شوق زیارت» ۲۷ هزار نفر از نیازمندان فارس به سرانجام رسید

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در سال جاری ۲۷ هزار و ۹۴۳ نفر از مددجویان این اداره‌کل در قالب طرح «شوق زیارت» به اردو‌های زیارتی و آموزشی اعزام شدند.

سید‌عبدالعلی سعادت، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد به شمار می‌‌رود، گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد ارتقا سطح باورهای دینی، اعتقادی خانوارهای تحت حمایت این نهاد است که در همین راستا طی سال جاری تاکنون، 27 هزار و 943 مددجو به سفرهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.
وی با بیان اینكه این اعزام‌ها در قالب اجرای طرح «شوق زیارت» انجام می‌شوند، افزود: مددجویانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشدند، در طول سال شناسایی و با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم می‌شود.
سعادت ادامه داد: طی سال جاری تعداد 3 هزار و 73 نفر به حرم مطهر امام راحل و حضرت معصومه(س)، 10 هزار و 905 نفر به اردوهای آموزشی درون استانی، 10 هزار و 117 نفر به مشهد مقدس، 3 هزار و 272 نفر به کربلا و 576 نفر نیز به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
معاون فرهنگی کمیته امداد فارس اظهار کرد: بر اساس سهمیه تامین شده از مرکز، مقرر شده است تعداد 720 نفر از مددجویان در ایام نوروز به اردوی راهیان نور اعزام شوند. همچنین 1400 نفر از دانش‌آموزان 10 استان کشور امسال در قالب 7 دوره اردوئی به استان فارس سفر کردند.
انتهای پیام

captcha