گام دوم انقلاب مرحله خودسازی و آغازگر عصری جدید است
کد خبر: 3797748
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
سیدمهدی مقدسی:

گام دوم انقلاب مرحله خودسازی و آغازگر عصری جدید است

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری حکیمانه در بیانیه گام دوم حکیمانه و عمیق نگاه کردند و چراغ راه آینده و نقشه راه را ترسیم کردند؛ این مرحله از انقلاب مرحله خود‌سازی، جامعه‌پردازی و آغازگر عصر جدید است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سید‌مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۲اسفندماه، در مراسم روز بزرگداشت شهدا که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه راه و مسیر ما را برای آینده روشن می‌کند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: دشمنان ما در سال گذشته و امسال آرزو می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران چهلمین سالگرد خود را جشن نگیرد.
وی ادامه داد: ملت فهیم و همیشه در صحنه و شهید‌پرور ایران اسلامی علی‌رغم تلاش‌ها و توطئه‌ها‌ی دشمنان با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر ثابت کردند که به انقلاب و ارزش‌های آن پایبند هستند.
مقدسی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به تمامیت ارضی اشاره کردند، گفت: یقینا ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و جلوه‌های ایثارگری که در انقلاب اسلامی در طول این چهل سال در تاریخ ثبت شد سبب شد جلوه‌های ایثارگری این انقلاب در این مسیر ارزشمند قرار گیرد. در طول این چهل سال عمر با برکت انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره خانواده شهدا و ایثارگران در همه عرصه‌ها پیشتاز بودند.
نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مقام معظم رهبری حکیمانه در بیانیه گام دوم حکیمانه و عمیق نگاه کردند و چراغ راه آینده و نقشه راه را ترسیم کردند؛ این مرحله از انقلاب مرحله خود‌سازی، جامعه‌پردازی و آغازگر عصر جدید است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی با صلابت و با شکوه ادامه دارد و آگاهی و هوشیاری ملت ایران همواره خنثی‌کننده توطئه‌ها‌ی دشمنان است.
وی افزود: ما امروز به مرحله‌ای رسیدیم که دشمنان با همه سرمایه‌گذاری‌های خود نتوانستند به این انقلاب و ارزش‌های والای آن خدشه‌ای وارد کنند. ما وارد پنجمین دهه انقلاب شدیم و راه شهدا و عشق به امام حسین علیه السلام در دل همه ملت ایران موج می‌زند.
انتهای پیام

captcha