قرعه‌کشی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد/ آغاز رقابت‌ها از فردا
کد خبر: 3806702
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

قرعه‌کشی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد/ آغاز رقابت‌ها از فردا

گروه اجتماعی ــ مراسم قرعه‌کشی و جلسه توجیهی تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی امروز هفتم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.

‌مراسم قرعه‌کشی و جلسه توجیهی تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
مجتبی غلامی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان مرکزی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از استان مرکزی، گفت: این مسابقات به همت سازمان دانشجویان جهاد‌دانشگاهی استان برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده از فردا، 8 اردیبهشت‌ماه رسما رقابت خود را آغاز می‌کنند.
وی با بیان اینکه جدول مسابقات همراه با گزاره‌ها به تیم‌ها تحویل داده شده است، اظهار کرد: این مسابقات در سالن شهید چمران دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛ 26 تیم از دانشگاه‌های فرهنگیان زینب کبری(س)، فرهنگیان شهید باهنر، فنی مهندسی امیرکبیر، دانشگاه اراک، علوم پزشکی اراک، پیام نور شازند و علمی ـ کاربردی جهاد‌دانشگاهی در این دوره از مسابقات رقابت خواهند کرد.
غلامی با بیان اینکه رقابت تیم‌های شرکت‌کننده تا روز چهارشنبه، 11 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب یک میلیون تومان، 800 هزار تومان و 600 هزار تومان به همراه لوح افتخار اهدا خواهد شد که تیم‌های اول و دوم این مرحله به مرحله منطقه‌ای مسابقات راه خواهند یافت.
انتهای پیام

captcha