تشریح برنامه‌های قرآنی اداره‌کل ‌ارشاد استان مرکزی در ماه رمضان
کد خبر: 3810757
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

تشریح برنامه‌های قرآنی اداره‌کل ‌ارشاد استان مرکزی در ماه رمضان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن وعترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ویژه‌برنامه‌های قرآنی این اداره‌کل را تشریح کرد.

علیرضا حاج‌علی‌بیگی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری همایش قرآنی «بر آستان جانان» در قالب تکریم بانوان فعال قرآنی در روز پنجشنبه، 26 اردیبهشت خبرداد و گفت: برگزاری نمایشگاه قرآنی در دو محور هنری و کودک و نوجوان از یک‌شنبه، 21 اردیبهشت تا 4 خرداد‌ماه در فرهنگسرای آینه برپا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه تایپو‌گرافی با محوریت اسماءالحسنی در تاریخ شنبه، 28 اردیبهشت‌ماه در مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر اراک، تصریح کرد: نمایش خیابانی «معجزه پاکی» با محوریت کربلایی کاظم ساروقی از 30 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا دوم خرداد‌ماه در میدان شهدا اراک اجرا می‌شود.
حاج‌علی‌بیگی اضافه کرد: اجرای 10 محفل تفسیر قرآن در شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان، خمین، کمیجان، شازند، تفرش از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است، گردهمایی مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان 25 اردیبهشت‌ماه در ساروق و حمایت از مراسم جزءخوانی مصلی بیت‌المقدس اراک از دیگر برنامه‌هاست.
وی از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان به همایش تقدیر از فعالان و مقام‌آوران قرآنی استان مرکزی در تاریخ شنبه، 11 خرداد ماه اشاره کرد و افزود: غرفه‌ای در نمایشگاه بین‌المللی قرآن تهران با موضوع کربلایی کاظم ساروقی با هدف ارائه مستندات زندگی ایشان و ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرآنی استان به استان مرکزی اختصاص داده شده است.
انتهای پیام

captcha