گردهمایی سالانه «جامعه قرآنی اراک» برگزار می‌شود
کد خبر: 3811481
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

گردهمایی سالانه «جامعه قرآنی اراک» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌‌الثقلین اراک از برگزاری گردهمایی سالانه جامعه قرآنی اراک تحت عنوان «بر آستان جانان» خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، «گردهمایی جامعه قرآنی» پنجشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه مقارن با دهم ماه مبارک رمضان به همت مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.
پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک در این رابطه گفت: بیش از 7 سال است که سنت حسنه گردهمایی فعالان قرآنی تحت عنوان«برآستان جانان» با حضور معلمان، مربیان، اساتید و دیگر فعالان قرآنی همچون مؤسسه‌داران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: امسال این مراسم پنجشنبه، 26 اردیبهشت مقارن با دهم ماه مبارک رمضان به همت مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.
عین‌القضاتی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های امسال بر آستان جانان امیدبخش و انگیزشی است، اظهار کرد: معرفی معلمان و مربیان قرآن فعال در حوزه قرآن، نهج‌البلاغه و معارف اسلامی در طول 4 دهه انقلاب و حتی قبل از انقلاب و رویش‌های قرآنی با هدف معرفی 10 قاری نوجوان طرح ملی تلاوت نور از جمله سیاست‌های برگزاری مراسم یاد شده است.
وی شعار امسال را «تقویت انگیزه‌های فعالیت قرآنی با حرکت‌های جهادی» عنوان کرد و افزود: از تمام مسئولان جهت حضور در گردهمایی جامعه قرآنی دعوت به عمل آمده است، هدف ما از برگزاری این مراسم این است که به فعالان بگوییم شما تنها نیستید و هنوز هم افرادی هستند که شما را حمایت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha