ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی
کد خبر: 3812793
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

ایجاد ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه بازارچه بزرگ رمضان با بیان اینکه اساسی‌ترین فعالیت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است‌، گفت‌: در سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.
وی افزود‌: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی بیش از 50 میلیارد تومان به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
موسی‌نژاد با اشاره به افتتاح بازارچه رمضان مطرح کرد: این نمایشگاه شامل معرفی بخشی از تولیدات مددجویان تحت حمایت در 30 غرفه و معرفی دستاوردها و فعالیت‌های کمیته امداد در 10 غرفه است که به مدت یک هفته از ساعت 18 عصر پذیرای مردم شهر اراک خواهد بود.
وی در ادامه اضافه کرد: برای 30 طرحی که تولیدات آن در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است نزدیک به 100 فرصت شغلی ایجاد شده و بیش از 550 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه حداقل تسهیلات برای مشاغل خانگی 5 میلیون تومان است، گفت: تسهیلات اشتغال به نسبت نوع فعالیت و اقدامات کارشناسانه حوزه اشتغال کمیته امداد تا سقف 50 میلیون تومان قابل پرداخت است.
انتهای پیام

captcha