ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با قدرت شروع به کار کرده است
کد خبر: 3817480
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با قدرت شروع به کار کرده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رشت نیروهای مردمی گیلان را پای کار مقابله با فاسدان دانست و افزود:‌ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با قدرت شروع به کار کرده و دیگر دوران جولان هنجارشکنان و تخریب چهره گیلان به پایان رسیده است.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، 17 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم مایه افتخار و مباهات هستند، زیرا با وجود گرمی هوا و تقارن ماه رمضان با ایام امتحانات نسبت به روزه‌داری اهتمام ورزیدند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل جوان از سبک زندگی اسلامی و قرآنی و کشاندن آنان به فرهنگ فاسد و مبتذل غربی، یادآور شد: از دولتمردان و متولیان فرهنگی جامعه می‌خواهیم نسبت به توطئه‌های دشمنان در حوزه سبک زندگی غفلت نکنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان امر به معروف و نهی از منکر را راهکار جلوگیری از تاخت و تاز فساد و ناهنجاری در جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد:‌ مردم ما با احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اجازه نخواهند داد بی‌بندوبارها فرهنگ این کشور را از بین ببرند.

امام جمعه رشت با اشاره به سابقه فرهنگی و مذهبی استان گیلان، گفت: گیلانیان به ولایتمداری شهره هستند، اما امروز بی‌بندوبارها و هنجارشکنان برای فساد و ولنگاری و عیاشی به سمت استان ما می‌آیند و زندگی را برای مردم مومن گیلان سخت کرده‌اند؛ به‌گونه‌ای که حتی بانوان محجبه امنیت ندارد.

وی دستگاه قضا، نیروی انتظامی، سپاه قدس، ستاد احیای امر به معروف و نهی ار منکر و نیروهای مردمی گیلان را پای کار مقابله با فاسدان دانست و اضافه کرد:‌ دیگر دوران جولان هنجارشکنان و تخریب چهره گیلان به پایان رسیده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با قدرت و قوت شروع به کار کرده است، افزود: ستاد احیا در تمام شهرستان‌ها فعال و شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ترویج فرهنگ دینی را وظیفه حکومت اسلامی دانست و ادامه داد: امیدواریم شورای فرهنگ عمومی تلاش کند امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های گیلان تسری یابد و فضای آرامی برای هنجارشکنان در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار گیلان در راهپیمایی روز قدس و سایر صحنه‌های حمایت از اسلام و انقلاب، تصریح کرد:‌ با وجود مردم آگاه و بصیر و زمان‌شناس و دشمن‌شناس این دشمنان هستند که باید عقب‌نشینی کنند.

امام جمعه رشت طرح معامله قرن را آخرین حربه دشمنان برای مقابله با امت اسلام دانست که از پیش شکست خورده است و ادامه داد:‌ به دنبال مطرح شدن معامله قرن شاهد افزایش حمایت‌های جهانی از مردم مظلوم فلسطین هستیم که عجز دشمنان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت اسلام برای خانواده، خاطرنشان کرد:‌ فرزندان یکی از مهمترین ارکان خانواده هستند و لذا تربیت فرزندان براساس اصول و آموزه‌های دینی و اسلامی به شکل‌گیری جامعه دینی و اسلامی کمک می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه فرزندان صالح سعادت خود و خانواده را رقم می‌زنند، گفت:‌ فرزند داشتن برای پدر و مادر بسیار مهم است و فرزند به خانواده استحکام می‌بخشد و موجب می‌شود آرامش و نشاط در خانه حکم‌فرما شود لذا والدین با الگوگیری از انبیای الهی فرزندان صالح از خدا طلب کنند.

انتهای پیام

captcha