اعتمادسازی از زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی است
کد خبر: 3820089
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

اعتمادسازی از زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تأکید بر شناسایی و ساماندهی تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی افزود: اعتمادسازی و شناسایی دقیق ظرفیت‌ها و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها از زمینه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی خدمت به محرومان را فرصتی مناسب برای امدادگران کمیته امداد دانست و گفت: اساس و محور فعالیت‌های کمیته امداد، رسیدگی به امور نیازمندان با حفظ عزت اسلامی‌، تقویت ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی‌، ترویج سنت‌های حسنه اسلامی‌، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها بین خانوارهای تحت حمایت است.
وی با تأکید بر شناسایی و ساماندهی تمامی ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی افزود: اعتمادسازی و شناسایی دقیق ظرفیت‌ها و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها از بسترهای توسعه مشارکت‌های مردمی است.
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان باید با سرعت و بی‌منت ارائه شود، افزود: کمیته امداد تولید‌کننده فقر نیست و با توجه به شرایط کنونی جامعه حمایت از اقشار کم‌بضاعت به عهده این نهاد مردمی است که باید با رعایت کرامت انسانی مخاطبان انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اساسی‌ترین فعالیت کمیته امداد ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان است‌، گفت‌: در سال گذشته با همکاری خوب بانک‌های عامل بیش از سه هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.
انتهای پیام

captcha