ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد دلیجان
کد خبر: 3820384
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد دلیجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان دلیجان خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: زمین و اعتبار لازم برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد شهرستان دلیجان در نظر گرفته شده است.
موسی‌نژاد با اشاره به مشارکت خیرین در طرح‌های کمیته امداد دلیجان، این شهرستان را از ادارات فعال کمیته امداد در مشارکت خیران دانست و افزود: با اختصاص زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی و با مشارکت خیرین بزودی ساخت این واحد‌ها آغاز خواهد شد.
وی افزود: خوشبختانه در شهرستان دلیجان به واسطه حضور خیرین و مسئولین دغدغه کمتری نسبت به دیگر شهرستان‌‌ها داریم که امروز بر اساس دستوری که فرماندار دادند ۱۵ قطعه زمین در اختیار کمیته امداد قرار داده شد.
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: با حمایت خیران، منابع کمیته امداد و تسهیلات بانکی مشکل مسکن محرومان در شهرستان برطرف و بستری برای توانمندسازی خانواده‌ها فراهم شود.
وی اضافه کرد: علاوه بر مسکن مددجویان، ایجاد اشتغال هم به عنوان یکی از برنامه‌های کلان هست که دولت دنبال می‌کند و هم دولت و هم مجلس منابع خوبی در بودجه سال ۹۸ پیش‌بینی کردند و امیدواریم سریع‌تر این منابع به بانک‌ها ابلاغ شود و بتوانیم بستر اجرایی آن را در استان و شهرستان‌ها فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha