نقش مهم مرکز جامع زنان همدان در اشتغال قشر جوان
کد خبر: 3820970
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

نقش مهم مرکز جامع زنان همدان در اشتغال قشر جوان

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی استان همدان گفت: با راه‌اندازی و شروع فعالیت مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاددانشگاهی شاهد اشتغال دانش بنیان جوانان و نخبه‌های استان خواهیم بود که می‌تواند در پیشرفت و اشتغال قشر جوان نقش مهمی داشته باشد.

نقش مهم مرکز جامع زنان همدان در اشتغال قشر جوانبه گزارش ایکنا از همدان،  اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان همدان، پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه در آیین اختتامیه گردهمایی رؤسای جهاددانشگاهی و افتتاح ساختمان مرکز جامع زنان و درمان ناباروری همدان، اظهار کرد: کلنگ ساخت این مرکز در سال ۹۴ بدون اختصاص هیچگونه منابع و اعتبار دولتی زده شد که خوشبختانه با همت و روحیه جهادی، ساخت مرکز جامع زنان و درمان ناباروری پس از دو سال به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در ابتدای شروع ساخت این مرکز ترس و واهمه‌ای به علت نبود اعتبار دولتی فراگیر بود که خوشبختانه با همت و روحیه جهاد دانشگاهی توانستیم پایان آن را موفقیت آمیز رقم بزنیم‌؛ گرچه در حال حاضر به طور کامل این مرکز آماده بهره‌برداری نیست اما ساخت آن با وجود اعتبار و منابع دولتی اندک قابل تقدیر است.

اسدی با اشاره به اینکه تعرفه‌های این مرکز درمانی نیمه دولتی است، بیان کرد: تاکنون با همت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی همدان توانستیم نیمی از تجهیزات مرکز را تهیه کنیم اما همچنان این مرکز نیازمند تجهیزات به روز است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خصوصیت بارز اقتصاد مقاومتی، رویش مقاومت و اقتصاد است که جهاددانشگاهی توانست با ساخت این مرکز و اتمام پروژه‌ای عظیم، مثالی افتخارآمیز در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد.

اسدی تصریح کرد: با راه‌اندازی و شروع فعالیت این مرکز شاهد اشتغال دانش بنیان جوانان و نخبه‌های استان خواهیم بود که می‌تواند در پیشرفت و اشتغال  قشر جوان نقش مهمی داشته باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان با بیان اینکه تمام مصالح و مواد ساختمانی این مرکز از معادن داخلی کشور خریداری شده است، اضافه کرد: ساخت این مرکز و بهره‌مندی آن از منابع داخلی کشور مثال بارزی در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر تجهیزات این مرکز کامل شود تا یک ماه دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند، یادآور شد: تکمیل تجهیزات و آمادگی کامل این مرکز نیازمند یاری و همکاری مسئولان است.

انتهای پیام

captcha