آغاز ثبت‌نام اولین دوره طرح تربیت قاریان فنی قرآن در اراک
کد خبر: 3822168
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

آغاز ثبت‌نام اولین دوره طرح تربیت قاریان فنی قرآن در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک از اجرای اولین دوره طرح آموزشی تربیت قاریان فنی قرآن کریم در اراک خبرداد.

آغاز ثبت‌نام اولین دوره طرح تربیت قاریان فنی قرآن در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اولین دوره طرح آموزشی تربیت قاریان فنی قرآن کریم در اراک از سطح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌شود.

پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت اصحاب‌الثقلین اراک در این رابطه گفت: اولین دوره طرح آموزشی تربیت قاریان فنی قرآن کریم با حضور استاد علیرضا احمدی، قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان از اول تیر تا 13 همین ماه فرصت ثبت‌نام دارند، اظهار کرد: نوجوانان 9 ساله تا جوانان 30 ساله می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، این دوره تا زمانی که فرد قاری ممتاز شود ادامه دارد.

عین‌القضاتی با اشاره به اینکه آقایان جامعه هدف اجرای طرح آموزشی تربیت قاریان فنی قرآن کریم هستند، تصریح کرد: آغاز شروع کلاس‌ها هفته آخر تیر است، در هر هفته دو جلسه برگزار می‌شود و تا پایان ماه که 8 جلسه می‌شود قرآن‌آموزان مبلغ 80 هزار تومان پرداخت می‌کنند.

وی صدور گواهینامه معتبر، شرکت در اردوهای آموزشی زیارتی و سیاحتی و بورسیه شدن نفرات برگزیده از سوی مؤسسه را از مزایای این طرح برشمرد و اظهار کرد: جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33121800 و 33125426 تماس و یا از طریق سایت مؤسسه به آدرس akefoon.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

captcha