برگزاری آزمون رشته‌های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه در استان مرکزی
کد خبر: 3825368
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

برگزاری آزمون رشته‌های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی چگونگی برگزاری آزمون مرحله استانی رشته های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه در استان را تشریح کرد.

برگزاری آزمون مرحله استانی رشته‌های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بخش کتبی مرحله استانی رشته‌های معارفی قرآن و نهج‌البلاغه پنج‌شنبه، 20 تیر‌ماه در آستان مقدس امامزاده محمد‌عابد(ع) اراک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید عطاءاللهی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در این رابطه ضمن اعلام خبر برگزاری بخش کتبی مسابقات قرآن اوقاف گفت: این مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه در محل امامزاده محمد‌عابد(ع) اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقات 90 نفر است که از این تعداد 19 نفر آقا و 71 نفر خانم هستند، آمار متسابقان در رشته تفسیر قرآن 22 نفر، معارف و حفظ موضوعی قرآن 27 نفر و حفظ و معارف نهج‌البلاغه 41 نفر می‌باشد.

عطاءاللهی اظهار کرد: بیشترین آمار فراوانی متسابقان به اراک با 34 شرکت‌کننده، تفرش با 27 شرکت‌کننده و پایین‌ترین به آشتیان و کمیجان با یک شرکت‌کننده تعلق دارد. همچنین آزمون این مرحله از مسابقات شهرستان‌های تفرش و آشتیان ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 20 تیر‌ماه در مسجد حسینخانی تفرش برگزار می‌شود.

وی افزود: قابل ذکر است با توجه به اینکه مسابقات رأس ساعت 9 آغاز می‌شود متسابقان حداقل نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در محل حضور داشته باشند.

انتهای پیام

captcha