کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به مراکز نیکوکاری
کد خبر: 3825742
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم استان مرکزی به مراکز نیکوکاری

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: مردم استان در سه ماهه نخست امسال ۱۳ میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیر‌کل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم افتتاح چهل و هشتمین مرکز نیکوکاری کمیته امداد استان مرکزی در شهرک الهیه اراک با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان هستند‌، گفت: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

وی افزود: مردم استان در سه ماهه نخست امسال 13 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: در مدت مشابه سال قبل تعداد 35 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال بوده و توسط این مراکز دو میلیارد و 719 میلیون و 700 هزار تومان جمع‌آوری و به نیازمندان کمک شده است.

وی افزود: این مراکز با مسئولیت‌پذیری و مشارکت هیئت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیات‌امنای مساجد و معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان با بیان اینکه کمیته امداد در ارتباط با مراکز نیکوکاری نقش هدایت‌گری و پشتیبانی دارد، ابراز امیدواری کرد: با هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و کمک‌های خیران کمک به نیازمندان با حفظ منزلت مددجویان انجام شود.

انتهای پیام

captcha