استان مرکزی، مهد کار و تلاش است
کد خبر: 3825914
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
رئیس قوه قضائیه:

استان مرکزی، مهد کار و تلاش است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس قوه قضائیه صبح امروز، ۱۹ تیرماه در بدو ورود در جمع خبرنگاران ایام دهه کرامت را به مردم پرتلاش و شهیدپرور استان مرکزی تبریک گفت و استان مرکزی را مهد کار، تلاش و فعالیت خواند.

استان مرکزی، مهد کار و تلاش است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه دقایقی قبل در جریان سفری یک‌روزه وارد فرودگاه اراک شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری استان و دیگر مسئولین قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا در بدو ورود در جمع خبرنگاران ایام دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) را به مردم پرتلاش و شهیدپرور استان مرکزی تبریک گفت و استان مرکزی را مهد کار، تلاش و فعالیت خواند.

رئیسی افزود: این استان یکی از قطب‌های صنعتی کشور است و با وجود زنان و مردان سخت‌کوش وظیفه ما سرکشی از همکاران قضایی است. بررسی مشکلات دستگاه قضایی استان، دیدار با مردم عزیز، خانواده شهدا، نخبگان و اطلاع از نگاه و دیدگاه آنان از جمله اهداف این سفر است.

این مقام مسئول همچنین حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان، شنیدن مشکلات مردم از لسان آنان و رسیدگی به مشکلات زیست‌محیطی و حل و فصل مسائل و مشکلات استان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد.

رئیس قوه قضائیه در پایان گفت: به برکت وجود نخبگان و مسئولان گام‌های بلندی در استان برداشته شده و امید است با حضور استاندار محترم و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و مسئولان محلی به وظایف خویش عمل کرده و بهتر از گذشته به مسائل رسیدگی شود.

انتهای پیام

captcha