برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در زرندیه
کد خبر: 3826009
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در زرندیه

گروه فرهنگی ــ به‌ مناسبت هفته حجاب و عفاف عصر روز سه‌شنبه، هجدهم تیرماه نمایشگاهی با همین موضوع در امامزاده سیدمنصور(ع) شهر مأمونیه برپا شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه بمناسبت هفته حجاب وعفاف عصر روز سه‌شنبه هجدهم تیرماه سال جاری نمایشگاهی با همین موضوع در محل امامزاده سیدمنصور(ع) شهر مامونیه برپا شد.

در این نمایشگاه که همزمان با همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده برپا شد، غرفه‌های متعددی از جمله غرفه عرضه پوشاک و البسه اسلامی، غرفه تولیدات صنایع دستی بانوان، غرفه عکس‌نوشته ضرورت حجاب از دیدگاه اسلام، ایستگاه هنر، اجرای زنده هنری توسط بانوان هنرمند شهرستان و ... دایر شده که با استقبال  خوب علاقمندان مواجه شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر کارگروه عفاف و حجاب شهرستان زرندیه هدف از برگزاری این نمایشگاه را تشویق بانوان محجبه و ایجاد فضای معنوی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد،

وی برپایی این نمایشگاه و همایش مدافعان حریم خانواده را تنها بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده کارگروه عفاف و حجاب شهرستان  برای هفته حجاب وعفاف عنوان کرد.

انتهای پیام

captcha