کنگره ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3826029
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
نیمه دوم سال جاری؛

کنگره ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی امسال برگزار‌کننده کنگره ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس و نقش امام راحل در این دوران مهم است که نیمه دوم سال جاری انجام می‌شود.

حضور آیت‌الله رئیسی برای واحد‌های اقتصادی استان مرکزی منشأ خیر و برکت است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی صبح امروز، 19 تیرماه در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اقشار مختلف مردم که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: استان مرکزی برای اولین‌بار شاهد حضور رئیس قوه قضائیه است‌، حضور آیت‌الله رئیسی در استان برای واحد‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی منشأ خیر و برکت است و امیدواریم توسعه را به همراه داشته باشد.

وی حضور در گلزار شهدای اراک را اولین برنامه‌ آیت‌الله رئیسی دانست و اظهار کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا تجدید میثاقی دوباره با امام راحل و شهیدان است، همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و عموم مردم طلیعه برنامه‌هاست.

آقازاده تصریح کرد: استان مرکزی امسال برگزار‌کننده کنگره ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس و نقش امام راحل در این دوران مهم است، این کنگره نیمه دوم سال جاری انجام می‌شود. برگزاری کنگره از جمله اقدامات خوبی است که می‌تواند تأثیرات مثبت معنوی در استان برای مسؤلان، مردم و خدمتگزاران داشته باشد.

وی اظهار کرد: با این اقدامات نقش و تأثیر خون شهدا همواره ادامه داشته و دنبال کردن راه آنان را باید همواره در نظر داشته باشیم.

به گزارش ایکنا؛ در این جلسه سمیه آشوب خوانی به نمایندگی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان مرکزی و علیرضا عسگری نماینده اصناف و بازاریان مواردی را مطرح کردند.

انتهای پیام

captcha