ضرورت راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام
کد خبر: 3826691
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

ضرورت راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام بر ضرورت راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام تأکید کرد.

ضرورت راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدغلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، امروز، 21 تیر ماه در نشست هماهنگی برای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری استان ایلام، اظهار کرد: درمان ناباروری رویان یک برند بین‌المللی است و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا هم کارهای مهم و تأثیرگذاری را انجام داده است و چندین مرکز ناباروری در استان‌های مختلف راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی گفت: با همفکری، تعامل و برنامه‌ریزی و استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی و دانش جهاددانشگاهی می‌توان مردم استان را از این نعمت بهره‌مند کرد.
 
حسینی رفاه مردم و کم کردن بخشی از دغدغه‌های زوج‌های نابارور، کاهش هزینه‌ها، ماندگاری متخصصان و اشتغال‌زایی را از جمله مزایای راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری عنوان کرد.

محمد کریمیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با تقدیر از دغدغه‌های جهاددانشگاهی، اظهار کرد: هم‌افزایی برای حل مشکلات مردم و خدمت به آنان امری مبارک است و این دانشگاه آماده‌ی همکاری‌های لازم در این زمینه است.

مریم شادیوند، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاددانشگاهی و علوم پزشکی ایلام، اظهار کرد: زوج‌های نابارور زیادی در استان چشم امید به نتایج چنین جلساتی دارند که امیدواریم هرچه زودتر با هم‌‌افزایی شاهد ورود این خدمات به استان باشیم.
انتهای پیام
captcha