خانواده‌های شهدا، فرهیختگان جامعه اسلامی هستند
کد خبر: 3827330
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

خانواده‌های شهدا، فرهیختگان جامعه اسلامی هستند

گروه اجتماعی ــ سرپرست استانداری گیلان خانواده‌های شهدا را فرهیختگان جامعه اسلامی دانست و گفت: خون شهدا موجب اعتلای آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، سرپرست استانداری گیلان امروز، 24 تیرماه در دیدار با خانواده شهید «کامران ملک‌پور» در آستانه سالروز عملیات رمضان، اظهار کرد:‌ تقدیم فرزند در راستای صیانت و حفاظت از مرز و بوم و اخلاق و اعتقادات جامعه اسلامی کار بسیار بزرگ و سترگی است.

وی با بیان اینکه والدین شهدا در درجه اول به شایستگی در راه اسلام و انقلاب فداکاری کردند، افزود:‌ انقلاب اسلامی ایران با تقدیم هزاران شهید محقق شد و استمرار عزت و اقتدار آن نیز با تقدیم هزاران شهید به‌ویژه در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس اتفاق افتاده است.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره نقش‌آفرینی رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس، یادآور شد:‌ استان گیلان هشت‌هزار شهید والامقام دارد؛ لذا در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اقدام به برگزاری کنگره ملی شهدای گیلان کردیم و یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود.

زارع شهیدان «میثم محمدبیگلو» و «کامران ملک‌پور» را جزو شهدای شاخص گیلان دانست و گفت: خون شهدا موجب اعتلای آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی خانواده‌های شهدا را فرهیختگان جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: امروز به‌واسطه دشمنی دولت مستکبر آمریکا با ایران فشارهای زیادی بر ملت ما وارد می‌شود، اما مردم با تأسی از خانواده‌های شهدا به‌عنوان الگوهای ناب مقاومت و ایستادگی در سایه هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و همدلی با کارگزاران نظام از همه موانع عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایکنا، شهید کامران ملک‌پور در سال 1361 در زیده عراق در سن 23 سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام

captcha