نقدی بر تحریم‌های آمریکا علیه برخی اعضای پارلمان لبنان
کد خبر: 3827968
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

نقدی بر تحریم‌های آمریکا علیه برخی اعضای پارلمان لبنان

گروه هنر ــ تحریم‌های آمریکا علیه برخی از اعضای پارلمان لبنان و شکست طرح پیشنهادی معامله قرن در برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» (MidEasTream) شبکه پرس تی وی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایکنا، این برنامه به تهیه‌کنندگی مروه عثمان با اشاره به اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر قرار دادن اسامی وفیق صفا عضو برجسته حزب الله و دو نماینده پارلمان لبنان به نام‌های امین شری و محمدحسن رعا در فهرست تحریم‌های خود به اتهام ارتباط با حزب الله به واکاوی دلایل این اقدام و واکنش این دو نماینده در قبال این تصمیم و تاکید آن‌ها بر مواضع ضد صهیونیستی خود می‌پردازد.
این برنامه در ادامه واکنش دولت لبنان نسبت به تصمیم اخیر وزارت خزانه داری آمریکا را مورد نقد و بررسی قرار داده و به گفت‌و‌گو پیرامون جایگاه حزب الله در لبنان و دلایل ترس آمریکا و اسرائیل از آن خواهد پرداخت. همچنین در این برنامه، شکست طرح پیشنهادی معامله قرن که توسط کوشنر ارائه شده بود مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
در این راستا مروری بر شکست کنفرانس منامه با موضوع طرح معامله قرن، اعطای امتیازات کامل به رژیم صهیونیستی در راستای این طرح، اقدامات کوشنر و ترامپ و سرمایه گذاری‌های آنان برای طراحی معامله قرن و تحریم این نشست از سوی تمامی گروه‌های فلسطینی از جمله تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله مهمترین محور‌های مورد بررسی خواهد بود.
«جریان خاورمیانه» ساعت ۰۰:۰۳ بامداد شنبه ۲۹ تیرماه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت ۰۸:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۴:۰۰ و ۱۵:۰۰، سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۹:۰۰ و جمعه ساعت ۱۳:۰۰ پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha