مقابله با ناهنجاری‌ها نیاز به حمایت دارد/ تأثیرگذاری اقدامات ایجابی
کد خبر: 3828133
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

مقابله با ناهنجاری‌ها نیاز به حمایت دارد/ تأثیرگذاری اقدامات ایجابی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه جامعه روحانیت می‌تواند به‌عنوان یک‌نهاد مطالبه‌گر پشتیبان سپاه و بسیج باشد، گفت: راهکارهای بسیاری برای مقابله با ناهنجاری‌ها وجود دارد البته نیاز به حمایت داریم.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ظهر امروز، 27 تیرماه در جلسه جامعه روحانیت شیراز ضمن ابراز اخرسندی از اینكه دغدغه مقابله با هنجارشكنی‌ها به وجود آمده است، گفت: راهکارهای بسیاری برای مقابله با ناهنجاری‌ها وجود دارد البته نیاز به حمایت داریم.
وی با اشاره به هنجارشکنی‌هایی كه در شهر شیراز و سطح استان رخ داده است، افزود: فعالیت فرهنگی در اصل بلندمدت بوده که قطعاً اثرگذاری مطلوبی خواهد داشت، از روز نخست پیروزی انقلاب تهاجم فرهنگی دشمنان آغاز شده اما ما شکست نخورده‌ایم چراکه شهید حججی‌ها در این سنگر وجود دارد.
زارعی با بیان اینکه جامعه روحانیت می‌تواند به‌عنوان یک‌نهاد مطالبه‌گر پشتیبان سپاه و بسیج باشد، گفت: ما به حمایت نیاز داریم، مأموریت سپاه و بسیج در همین موضوع است و اصولاً حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر عهده سپاه است البته قانون نیز درجاهایی تصویب کرده که بر عهده نیروی انتظامی باشد، اما آنچه امروز از آن غافلیم تذکر لسانی است.
وی با اشاره به اینکه در مقابله با ناهنجاری‌ها باید موضوع ایجابی و سلبی صورت گیرد، گفت: اینکه در خیابان عده‌ای را دستگیر کنیم، مشکل جامعه را حل نمی‌کند اگر در کنار این اقدام، اقدامات ایجابی را انجام دهیم قطعاً مؤثرتر واقع خواهد شد.
زارعی اظهار كرد: دشمن درزمینهٔ تهاجم فرهنگی بیکار ننشسته و در تمام عرصه‌ها فعالیت و هزینه می‌کند، دشمنان برای جوانان و اعتقاد آنان برنامه‌ریزی می‌کنند، سپاه و بسیج به‌ تنهایی نمی‌توانند طوری عمل کنند که پیروز شویم، موازی کاری در کشور زیاد است باید تدبیری شود و این موازی کاری برداشته شود.
وی در ادامه به راه‌اندازی معاونت مستقل به‌عنوان معاونت اجتماعی اشاره کرد و گفت: 50 مورد برنامه ابلاغی در زمینه‌های مختلف از جمله طلاق، اعتیاد و ناهنجاری‌ها را در این معاونت داریم.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: امروز مشکل بیکاری و مشکلات اقتصادی به جامعه فشار می‌آورد که با این‌وجود حرف حق دیگر در گوش مردم فرو نمی‌رود، در موضوع ناهنجاری‌ها باید فکر اقتصاد مردم باشیم و مطالبه‌گری جامعه روحانیت نیز باید برجسته باشد.
وی یادآور شد: امروز هیچ فرد هنجارشکنی وجود ندارد که شناسنامه اطلاعاتی آن را نداشته باشیم، در مقابل این‌همه محجبه‌ها این هنجارشکنی‌ها عددی نیستند، البته ادارات و نهادهای مختلف اگر بر اساس مسئولیت خود کار کند می‌توانیم در همه عرصه‌ها زودتر به نتیجه برسیم.
انتهای پيام

captcha