چرا كارگاه‌های آموزشی و اختتامیه مسابقات قرآن در فارس برپا نشد
کد خبر: 3828290
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
جلالی پاسخ داد:

چرا كارگاه‌های آموزشی و اختتامیه مسابقات قرآن در فارس برپا نشد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس دلیل برگزاری مسابقات قرآن امسال به صورت بسیار ساده و بدون برپایی اختتامیه و كارگاه آموزشی را حذف بودجه سرفصل‌های قرانی و همچنین نداشتن موقوفه قرآنی اعلام كرد كه موجب شد تا مسابقات امسال با حداقل هزینه‌ها برگزار شود.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در حاشیه برپایی مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به تغییر شیوه برگزاری مسابقات گفت: امسال متأسفانه بودجه سرفصل‌های قرآنی استان حذف شده بود و هیچ موقوفه قرآنی هم نداشتیم تا بتوانیم از آن برای برپایی مسابقات هزینه كنیم.

وی افزود: این مسئله موجب شد تا نتوانیم در سال جاری كارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی بانوان و آقایان متسابق برگزار كنیم و مجبور شدیم مسابقات امسال را با حداقل هزینه‌ها برگزار كنیم كه این مسئله هم كمك خیران را می‌طلبد و هم اینكه مسئولان اوقاف فكر اساسی برای موقوفات قرآنی استان بیندیشند تا برگزاری مسابقات فقط در حد رفع تكلیف نباشد.

جلالی همچنین به ساده بودن فضای مسابقات هم اشاره كرد و گفت: امسال مسابقات را بسیار ساده برگزار كردیم و فقط توانستیم 3 الی 4 بنر مسابقات را نصب كنیم و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهر كه مانند سال‌های گذشته در اتوبوس‌ها پوستر می‌چسباندیم امسال نداشتیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس ادامه داد: همچنین در سال‌های گذشته در حاشیه مسابقات نمایشگاه و كارگاه آموزشی و همچنین اختتامیه مسابقات برگزار می‌كردیم كه امسال به دلیل نبود هیچ‌كدام انجام نشد و معلوم نیست كه با این هزینه ناچیز می‌توانیم اختتامیه برگزار كنیم ولی شماره كارت نفرات برتر را گرفته و تا 10 روز آینده جوایزشان را به حسابشان واریز خواهیم كرد.
انتهای پیام

captcha