اسکان یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در اربعین امسال
کد خبر: 3828631
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

اسکان یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در اربعین امسال

گروه اجتماعی ــ مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه در سال ۹۸ برای اسکان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در اربعین برنامه‌ریزی شده است، گفت: موکب‌های برپایی استان‌ها نقش بسزایی در ارائه این خدمات دارند.

اسکان یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر در اربعین امسال

به گزارش ایکنا از سمنان، عبدالمجید بامری، مسئول اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات عصر روز گذشته، 29 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعهد این استان در امر کمک به ستاد بازسازی عتبات یک و نیم میلیارد تومان است، بیان کرد: در سال قبل نیز مردم استان یک و نیم میلیارد تومان به ستاد بازسازی کمک کردند.

وی ادامه داد: کمک مردم استان سمنان نشان از ارادت خالصانه آن‌ها به اهل بیت‌(ع) به خصوص عتبات عالیات دارد که خوشبختانه به نسبت میانگین جمعیت به کمک‌های صورت گرفته شرایط خوبی را در سمنان شاهد هستیم که در این راستا صدور روادید برای تسهیل در سفر اربعین در سال ۹۸ با رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفته حذف شده است.

بامری با اشاره به اینکه در سال ۹۸ برای اسکان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در اربعین برنامه‌ریزی شده، گفت: موکب‌های برپایی استان‌ها نقش بسزایی در این ارائه خدمات دارند که سهم استان سمنان در اربعین امسال ۴۹ هزار اسکان زائران ایرانی و بیش از ۳۲ هزار پذیرایی است.

به گفته وی، در سال جاری در حال برنامه‌ریزی برای تأمین غذای سه میلیون نفر در اربعین هستیم که ستاد اربعین کشور برای اسکان و تغذیه زائران اربعین امسال در حال برنامه‌ریزی است تا ان‌شاءالله شاهد کمبودی نباشیم.

انتهای پیام

captcha