راهیابی ۷ مقاله قرآنی کمیته امداد استان مرکزی به مرحله کشوری
کد خبر: 3828709
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲

راهیابی ۷ مقاله قرآنی کمیته امداد استان مرکزی به مرحله کشوری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی از راهیابی ۷ اثر از مقالات قرآنی کارکنان و مددجویان این نهاد به مرحله کشوری «مقالات قرآنی» خبر داد.

احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان مرکزی در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: برای اولین بار در استان مرکزی فراخوان مقالات قرآنی کارکنان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در 4 محور قرآن و خانواده، قرآن و اجتماع، قرآن و سبک زندگی و قرآن و معیشت و با 23 موضوع پژوهشی اعلام شد که با استقبال گسترده جامعه مخاطب روبرو شد.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ابتدای تیرماه بود که در مجموع 39 مقاله برای دبیرخانه ارسال شد ولی تعدادی از مقالات به دلیل عدم رعایت مبانی و الزامات مقاله‌نویسی پذیرفته نشدند و در نهایت 20 مقاله در دبیرخانه مورد پذیرش واقع شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه فقط 13 مقاله برای بحث داوری مورد‌ تأیید قرار گرفت، ادامه داد: داوری مقالات قرآنی را اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برعهده داشتند که حدنصاب نمره جهت قبولی نمره 85 از 100 در نظر گرفته شده بود و در نهایت تعداد 8 مقاله برگزیده‌ی استانی شدند.

بوالحسنی در پایان اظهار کرد: از میان این 8 مقاله‌ منتخب، دو مقاله در موضوع با هم یکسان هستند که تصمیم بر این است نهایتاً 7 مقاله برای مرحله کشوری ارسال شود، همچنین نتایج داوری مرحله کشوری نیز تا پایان مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha