رونق‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی تفریحی در تاب‌ستانه
کد خبر: 3828731
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷

رونق‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی تفریحی در تاب‌ستانه

گروه اجتماعی - سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان تابستان امسال ویژه برنامه‌هایی در پارک‌های این مناطق برگزار می‌کند.

رونق بخشی فعالیت‌های فرهنگی تفریحی در تاب‌ستانه
به گزارش ایکنا از اصفهان، این ویژه برنامه‌ها با هدف رونق‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی تفریحی مناطق در تابستان، تقویت فضای شور و نشاط در شهر و شهروندان و معرفی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی مناطق به شهروندان برنامه‌ریزی شده است.
ساختار رسمی جامعه باید شادی را به عنوان یک حق برای مردم بشناسد، آن را درک کند و برای شاد بودن مردم بکوشد، لذا شاد بودن، خنديدن و نشاط داشتن در زندگي انسان امروز يک امر اکتسابي و ضروري است و براي اينکه افراد جامعه اين احساس را کسب کنند، برنامه‌ريزي‌هاي وسيعي لازم است.
به همین منظور با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان تابستان امسال ویژه برنامه‌هایی در پارک‌های این مناطق در حال برگزاری است.
رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 شهرداری اصفهان اظهار کرد: 18 تیرماه برای اولین بار طرح محله عمودی از سوی اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در محله فرهنگیان منطقه 13 شهرداری اصفهان افتتاح شد که تا پایان شهریورماه به مدت 8 هفته ادامه دارد.
کامران انصاری افزود: برنامه تاب‌ستانه نیز با همکاری اداره تفریح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان 28 تیرماه در فضای یک هزار متری پارک زمزم برگزار شد که با ابربازی‌ها، بازی‌ها و تفریحات شاد و متنوع تا ساعت 24 میزبان شهروندان بود.
وی با اعلام اجرای 60 شب برنامه تا 30 مردادماه در این منطقه، گفت: 18 برنامه با عنوان «به وقت بازی» با همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، شنبه و یکشنبه هر هفته در پارک‌ها و بوستان‌های منطقه 13 شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

captcha