برگزاری دوره «توانمندسازی رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها» در ساری
کد خبر: 3828769
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

برگزاری دوره «توانمندسازی رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها» در ساری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری دوره توانمندسازی رؤسای ادارات، کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه سال جاری در ساری خبر داد.

برگزاری دوره توانمندسازی روئسای ادارات قرآن، عترت و نماز مناطق و  استان‌ها در ساریمحمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ايكنا از مازندران، اظهار کرد: دوره توانمندسازی رؤسای ادارات، كارشناسان مسئول، کارشناسان قرآن، عترت و نماز مناطق و استان‌ها  از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه سال جاری در ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه، در این گردهمایی هزار و 200 کارشناس قرآنی حضور دارند، افزود: این گردهمایی ‌قرآنیان کشور با هدف توسعه مشارکت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و تجارب یکدیگر برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: تبیین فعالیت‌های قرآن و عترت مدارس برای سال تحصیلی جدید و استفاده از ظرفیت‌های قرآن، عترت و نماز سطح كشور از جمله اهداف اين دوره خواهد بود.

یادآور می‌شود، دومين دوره توانمندسازی كارشناسان و كارشناسان مسئول و رؤسای قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در سال 96 در اردوگاه شهيد ميرزاكوچك خان رامسر برگزار شد.

انتهای پیام

captcha