اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3829012
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
با حضور حجت‌الاسلام خاموشی؛

اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران برگزار می‌شود

گروه مسابقات ــ‌ چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن استان تهران عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل از برگزیدگان رشته‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

اختتامیه مسابقات قرآن استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن استان تهران عصر امروز، 31 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و به منظور تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات برگزار می‌شود.
این مراسم از ساعت 18 در دارالقرآن حکیمیه برپا خواهد شد و در آن از نفرات برتر رشته‌های هشت‌گانه این دوره از مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان تجلیل می‌شود. قبل از آن نیز فینال رشته قرائت با حضور 11 فینالیست‌ برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، رقابت‌های بخش بانوان 27 تیرماه و مسابقات بخش آقایان نیز از روز 29 تیرماه آغاز شده و امروز پایان می‌یابد.
در این مسابقات مجموعاً 313 شرکت‌کننده در هشت رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم،‌ حفظ 20 جزء قرآن، حفظ 10 جزء قرآن، حفظ پنج جزء، اذان (ویژه آقایان) و دعاخوانی به رقابت پرداختند.
همچنین روز گذشته در حاشیه این مسابقات از سال‌ها فعالیت و تلاش «عبدالرسول عبایی» پیشکسوت قرآنی کشورمان تجلیل به عمل آمد. وی علاوه بر تدریس در دانشگاه علوم قرآنی، سال‌ها ریاست هیئت داوران در مسابقات بین‌المللی و کشوری را بر عهده داشته است.

انتهای پیام 

captcha