اجرای طرح اوقات فراغت در ۴۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3829051
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

اجرای طرح اوقات فراغت در ۴۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار «‌اخلاق، نشاط و معنویت» در بیش از ۴۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری این استان در حال برگزاری است.

اجرای طرح اوقات فراغت در ۴۰۰ کانون فرهنگی ـ هنری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از شبستان، علیرضا دولت‌آبادی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 تیرماه با بیان اینکه شعار امسال طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد «اخلاق، نشاط و معنویت» است، اظهار کرد: امسال طرح اوقات فراغت کانون‌‌های مساجد در ۶ محور از جمله قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، فضای مجازی و شبکه‌سازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنر متعالی و فعالیت‌‌های اجتماعی در حال برگزاری است.

وی افزود: در حال حاضر 620 کانون فرهنگی ـ هنری در سطح مساجد شهر، روستا و عشایر استان با ۵۹ هزار عضو در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت رسیده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری برنامه‌‌های طرح اوقات فراغت در کانون‌‌های مساجد این استان، اضافه کرد: امسال هر کانون یک برنامه به‌عنوان طرح شاخص در کانون‌های مساجد برگزار می‌کند.

دولت‌آبادی با بیان اینکه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت از یکم تیر آغاز و تا پایان شهریورماه سال جاری و به مدت دو ماه در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار می‌شود، یادآور شد: از یکم تا دهم تیرماه در آئین‌های جداگانه‌‌ای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مراکز کانون‌های روستایی و کانون‌های شهری با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی افتتاح ‌شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون طرح غنی‌سازی اوقات فراغت با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در بیش از 400 کانون فرهنگی ـ هنری این استان در حال برگزاری است، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور امسال افراد متقاضی شرکت در این طرح، باید در سامانه «بچه‌‌های مساجد» ثبت ‌نام کنند و ثبت‌ نام در سامانه برای شرکت در طرح الزامی است.

انتهای پیام

captcha