اولین قدم شكرگزاری، انجام فرایض دینی است
کد خبر: 3829137
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

اولین قدم شكرگزاری، انجام فرایض دینی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سابق ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینكه باید ‌مقابل نعمت‌های خداوند شكرگزار باشیم، گفت: اولین قدم شكرگزاری انجام فرایض دینی است.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر وجیهه‌الله جمشیدی، فرمانده سابق ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 تیرماه در مراسم تودیع خود با بیان اینكه هر آمدنی رفتین دارد، گفت: بحمد الهی امروز با اطمینان وآرامش كامل از اینجا می‌روم چرا كه تمام توانمندی‌ها را پای كار آوردیم.

وی با طرح این سؤال كه چرا باید نماز بخوانیم، گفت: خداوند به ما نعمت سلامتی و حق حیات داده است و اولین قدم شكرگزاری هم انجام فرایض دینی است لذا شكر خدا واجب است.

جمشیدی با بیان اینكه خلقت انسان مبدأ و انتهایی دارد، گفت: در این مبدأ و انتها یک مسیری وجود دارد که این مسیر در روز قیامت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و همه باید به این مسیر فکر کنیم. مبدأ و انتها دست ما نیست اما مسیر را خودمان می‌توانیم مشخص كنیم.

فرمانده سابق ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه‌وبویراحمد با تصریح اینكه در دنیا همه روزه آمدن و رفتن زیاد است، گفت: تودیع و معارفه مثل آن دنیاست برگشت‌ناپذیر است و تنها اعمالی كه انجام داده‌ایم به جا می‌ماند.

وی با یادآوری اینكه از اول مرداد سال 95 تا امروز در استان فارس انجام وظیفه كرده است، گفت: تا زمانی که حیات داریم باید لحظه به لحظه انجام کار مفید باشد.

جمشیدی در پایان تأكید كرد كه باید آموزش‌ها را در نیروهای مسلح تقویت كنیم و در این زمینه نیز قدم‌هایی برداشتیم كه امیدواریم مثمرثمر باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات امیر جمشیدی قدردانی و امیر قاسم رضایی به عنوان فرمانده جدید ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه‌و‌بویراحمد منصوب شد و امیر جمشیدی نیز برای ادامه خدمت خویش به تهران رفت.
انتهای پیام

captcha