سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان برگزار می‌شود
کد خبر: 3829146
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
در اردبیل؛

سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رقابت‌های سی‌و‌ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل فردا، یکم مردادماه آغاز می‌شود.

سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز، ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: رقابت‌های سی‌وششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور در رشته‌های فوتسال و والیبال به میزبانی اردبیل، فردا، یکم مردادماه آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، تصریح کرد: ۱۹ کمیته مختلف برگزاری این دوره از رقابت‌ها فعال هستند که تمامی مقدمات لازم را برای برگزاری باشکوه این دوره تدارک دیده اند.

ناصری ادامه داد: ۳۷۲ ورزشکار در رشته فوتسال و ۴۳۳ ورزشکار در رشته والیبال از ۳۲۱ استان کشور در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود و با احتساب داوران، مربیان و ناظران بیش از ۱۰۴۲ نفر میهمان این دوره هستند.

وی اظهار کرد: رقابت‌های سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور از یکم تا هفتم مرداد ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

ناصری تأکید کرد: نوسازی سالن ورزشی امام خمینی(ره) ناحیه یک اردبیل به کف‌پوش جدید و ۴ سالن رختکن استاندارد با هدف برگزاری با استاندارد‌های ورزشی از مهمترین رویکرد‌های این دوره از رقابت‌ها به میزبانی اردبیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: افتتاحیه این دوره از مسابقات روز چهارشنبه دوم مرداد ماه ساعت ۱۷ در سالن ورزشی شهید آسمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در رقابت‌های ورزشی یک فرصت مناسب برای کشف استعداد‌های درخشان و بارور کردن استعداد‌های نهفته است.

ناصری یادآور شد: تعامل‌های بین دستگاهی برای همدلی سایر ارگان‌های دولتی در برگزاری این رقابت‌ها وجود دارد و از همه مدیران به ویژه شهرداری اردبیل در همراهی برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha