طرح اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون مساجد یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3829195
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

طرح اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون مساجد یزد اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد از برگزاری طرح اوقات فراغت در ۶۰۰ کانون ‌مساجد این استان خبر داد.

طرح اوقات فراغت در  ۶۰۰ کانون مساجد یزد اجرا می‌شودحجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: در طول تابستان برنامه‌های بیشتری در زمینه اوقات فراغت در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود که با توجه به مخاطب امروزی و نسل جدید سعی شده به تناسب تقاضا، عرضه شود.

وی ادامه داد: قالب هنر یکی از نگاه‌های ما است که در این زمینه نیز در اوقات فراغت در کانون‌ها پیگیری می‌شود که نمونه آنها نقاشی آیات، داستان‌نویسی، کارگاه‌های نویسندگی و ... است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‎های فرهنگی ـ هنری مساجد استان یزد با اشاره به فعالیت  ٨٣٣ کانون افزود: از این تعداد در ٦٠٠ کانون طرح اوقات فراغت اجرایی می‌شود.

گرجی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در این کلاس ها حدود ٣٠ هزار نفر در طول تابستان و طرح شرکت داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: خانه هنر بچه‌های مساجد، خانه سرود و خانه ادبیات داستانی به عنوان برنامه‌های ما است که به منظور تخصصی شدن فعالیت‌های سرود کانون‌های مساجد و تخصصی شدن ادبیات داستانی و همچنین هنر مسجدی صورت گرفته است.

انتهای پیام

captcha