کنگره شهدای هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3829356
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
دی‌ماه؛

کنگره شهدای هرمزگان برگزار می‌شود

گروه سیاسی‌ ــ فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان گفت: کنگره ملی یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان طبق برنامه اعلام شده در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه امسال به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی، از کیان اسلامی و مرز‌های اعتقادی دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به تصرف نیرو‌های دشمن درآید.

وی افزود: اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران و شهداست و برگزاری کنگره‌های شهدا از راه‌های مؤثر ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به آیندگان است.

فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) تصریح کرد: کنگره یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ارج نهادن به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا کنگره در روز‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ دی‌ماه امسال به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در راستای برگزاری این کنگره و به پاسداشت یک هزار و ۵۰۰ شهید هرمزگان، یک هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی، سرپرستی از یک هزار و ۵۰۰ یتیم و ازدواج آسان برای یک هزار و ۵۰۰ زوج جوان پیش از برگزاری اجلاس اصلی این کنگره در هرمزگان انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: برپایی نمایشگاه در محلات هرمزگان و نمایشگاهی بزرگ در محل برگزاری کنگره، ساخت مستند از زندگینامه شهدا و نصب تندیس و تابلو شهدا در سطح شهر‌های استان و کاشت یک هزار و ۵۰۰ درخت به نیت شهدای هرمزگان نیز پیش از این کنگره انجام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha