تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در فرهنگسراهای همدان
کد خبر: 3829403
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در فرهنگسراهای همدان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در سال جاری ‌هیئت‌های اندیشه‌ورز متشکل از نخبگان، بزرگان و دانشمندان محلی در فرهنگسراها برای تصمیم‌گیری و اجرایی کردن بهتر اهداف این سازمان تشکیل می‌شود.

تشکیل هیأت اندیشه‌ورز در فرهنگسراهای همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، امروز، اول مرداد‌ماه در بازدید خبرنگاران از فرهنگسراهای همدان گفت: ۱۵ فرهنگسرا و 3 باشگاه فرهنگی ـ ورزشی در سطح استان فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

خوشبخت با اشاره به اینکه حمایت و تسهیل‌گری یکی از رویکردهای این سازمان است، اظهار کرد: این رویکرد به طور عادلانه و یکسان در تمام مناطق شهری توزیع شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اصلی‌ترین رویکرد در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان توانمند‌سازی در حوزه آموزش فرهنگی ـ هنری در به‌کار گیری زمینه‌های اشتغال است.

وی افزود: تعامل با نهادهای فرهنگی و دولتی همچون سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، حوزه علمیه، سازمان ورزش جوانان و..‌. یکی دیگر از راهبردهای اجرایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان است.

وی با بیان اینکه تمامی شهروندان در همه سنین از کودک تا بزرگسال می‌توانند از خدمات فرهنگسرا بهره‌مند شوند، گفت: گسترش این فرهنگسراها در سطح استان از برنامه‌های مهم سازمان است.

وی افزود: در سال جاری تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز متشکل از نخبگان، بزرگان و دانشمندان محلی در فرهنگسرا برای تصمیم‌گیری و اجرایی کردن بهتر اهداف این سازمان تشکیل خواهد شد.

در این نشست محمد جواد زارعی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: در حوزه گسترش فرهنگسراهای فعال و پویا در سطح کشور شهرداری همدان بی‌نظیر عمل کرده است‌.

وی افزود: به تناسب جمعیت در سطح مناطق شهری این فرهنگسراها فعال هستند، یکی از اهداف اصلی در ایجاد و فعالیت فرهنگسراها برقراری ارتباط گسترده و مطمئن بین شهروندان و سازمان است.
انتهای پیام

captcha