فعالیت‌های فرهنگی و علمی موزه انقلاب و حوزه هنری گسترش می‌یابد
کد خبر: 3829423
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

فعالیت‌های فرهنگی و علمی موزه انقلاب و حوزه هنری گسترش می‌یابد

گروه ادب ــ فعالیت‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی موزه انقلاب و دفاع مقدس و حوزه هنری با امضای تفاهم‌نامه توسعه می‌یابد.

فعالیت‌های فرهنگی و علمی موزه انقلاب و حوزه هنری گسترش می‌یابدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، در پی فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای هم‌افزایی با دیگر نهاد‌های انقلابی کشور، این سازمان با «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

«موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با «حوزه هنری انقلاب اسلامی» به منظور تبیین و ترویج ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در چارچوب اهداف و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمایل به فراهم‌سازی بستر‌های همکاری‌های چندجانبه دارند. این دو نهاد فرهنگی در پی این تفاهم‌نامه به دنبال توسعه آن به منظور برقراری ارتباط سازمان‌یافته و بهره‌مندی از فعالیت‌های انجام شده، دریافت اسناد و آثار با بهره‌گیری از امکانات بالقوه و بالفعل طرفین از طریق این تفاهم‌نامه را دارند.

تفاهم‌نامه یادشده با اهداف نهادینه کردن فرهنگ و ارزش‌های هویتی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایجاد بستر‌های همکاری مستمر و هم‌افزایی سازمانی در زمینه‌های فرهنگی، پژوهشی، علمی و آموزشی حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی طرفین منعقد شده است.

همچنین این تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی با موضوعات همکاری‌های اجتماعی-فرهنگی در حوزه امکانات و اعتبارات، علمی-پژوهشی و همکاری‌های در حوزه اسناد و آثار میان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حوزه هنری انقلاب اسلامی منعقد شده است.

انتهای پیام

captcha