برپایی جشنواره پلیس در تراز انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3829566
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

برپایی جشنواره پلیس در تراز انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی گفت: جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برپایی جشنواره پلیس در تراز انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی

 به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، حجت الاسلام رضا عرفانی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، امروز اول مرداد ماه در نشست خبری اظهار کرد: جشنواره ملی پلیس در تراز انقلاب اسلامی با محوریت پلیس ولایی و انقلابی، رفتار حکیمانه پلیس با مردم، پلیس مقتدر و شجاع و پلیس بصیر و حکیم و پلیس مدافع حرم برگزار می‌شود.
وی آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره ملی پلیس تراز انقلاب اسلامی در خراسان‌شمالی را تا ۳۰ آبان ماه امسال اعلام کرد.
به گفته وی علاقه مندان می‌توانند در قالب پوستر، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، پویانمایی، خاطره، شعر و سرود و مقاله در این جشنواره شرکت کنند.
وی از برگزاری همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری خبر داد، عنوان کرد: پیش از برگزاری این همایش، نشست‌های تخصصی در این رابطه در هر استانی برگزار می‌شود.
عرفانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بیانیه‌ای راهبردی و نقشه‌ای برای آینده است که تمام ملت باید تبیین بیانیه را با جدیت دنبال کنند تا بتوانند این برنامه را به مرحله اجرا برسانند.
وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی در راستای اجرایی نمودن بیانیه‌ی گام دوم انقلاب دو برنامه را در دستور کار خود قرار داده که با همیاری مردم و رسانه‌ها با موفقیت برگزار خواهد شد.
عرفانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: اولین برنامه در راستای اجرایی نمودن بیانیه‌ی گام دوم انقلاب، همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکر مقام معظم رهبری و دومین برنامه نشست تخصصی استانی است.
وی عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها، گفتمان سازی و نهادینه سازی، تحقق بخشیدن به مطالبات مقام معظم رهبری، ارتقا بصیرت دینی، آشنا کردن پلیس با مولفه ی تحقق جامعه اسلامی و هم افزایی جامعه فرهیختگان و سازمان‌های علمی و فکری است.
انتهای پیام

captcha