اقامه نماز انسان را خودباور می‌کند
کد خبر: 3831704
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

اقامه نماز انسان را خودباور می‌کند

گروه فرهنگی - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان مرکزی در مراسم جشن تکلیف فرزندان صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: اقامه نماز انسان را به خودباوری نزدیک و همچنین روحیه شکرگزاری را در انسان تقویت می کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مراسم جشن تکلیف فرزندان صنعت آب و برق استان مرکزی صبح امروز دهم مردادماه در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) شهرستان اراک برگزار شد.
شبیهی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان مرکزی، در این مراسم رسیدن به سن تکلیف را آغاز تغییر و تحول نوجوانی و گام نهادن در عرصه جدید تکلیف الهی دانست و گفت: امید است شما دختران و پسران تازه مکلف شده آینده روشنی برای خود، خانواده و جامعه رقم زنید.
وی تصریح کرد: رمز موفقیت شما نوجوانان دانش‌آموز داشتن سلامت روح، فکر و جسم است، در همه حال به حفاظت از این روحیه‌ها کوشا باشید و اجازه ندهید ناملایمات زندگی و مشکلات شما را از رسیدن به اهداف دور سازد. شما برای رسیدن به اهداف در مرحله اول باید در اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت تلاش وافر داشته باشید.
شبیهی با اشاره به اینکه با اقامه نماز ارتباط خود را با خدای خود بیشتر کنید، اظهار کرد: اقامه نماز شما را به خودباوری نزدیک می کند. دانش آموزان در نظر داشته باشند خودشان را به دانش و کسب مهارت تجهیز کنند تا مسائل کوچک و بزرگ آنها را از ادامه راه منصرف نکند و درک بهتری از مسایل داشته باشند. مطالعه کتب مفید شما را به اهداف ترسیم شده نزدیک‌تر می‌کند.
وی در پایان به کسب رتبه اول شرکت آب و برق استان در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: هفته گذشته مسابقات قرآنی این شرکت در سطح استانی برگزار شد و با استقبال خوبی روبرو بود نفرات برگزیده به مرحله کشوری که شهریور‌ماه برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha