کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در دانشگاه تفرش برگزارشد
کد خبر: 3837041
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در دانشگاه تفرش برگزارشد

گروه فرهنگی - با حضور مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، امروز شنبه دوم  شهریورماه با حضور مسئولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها کارگروه تخصصی فلسفه دین و کلام جدید در سالن گردهمایی کاریابی دانشگاه تفرش برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی مستاجران، مدیر آموزش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در آیین افتاحیه این کارگروه گفت: نگاه ویژه و تخصصی مورد اهتمام نهاد برای آموزش مسئولان دفتر در دانشگاه‌ها است.

وی با بیان این که این دوره‌ها یک شورای فکری است ادامه داد: به اشتراک گذاشتن مباحث و نقد حضوری آن و انس و مشارکت جدی در کارگروه‌ها از مهمترین اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی و تبدیل این دوره‌ها به کارگروه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشگاه محل رویش‌های انقلاب است و با حضور مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها جریان درست و سنجیده‌ای ازسوی آنان به عنوان نمایندگان حوزه در دانشگاه در حال شکل‌گیری است که با رصد فضاهای موجود در تلاش برای اشاعه دستاوردهای حوزه در دانشگاه‌‌ها می‌باشند.

حجت‌الاسلام مهدی ایمانی مقدم رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی و دبیر کارگروه تخصصی فلسفه و کلام جدید مسئولین نهاد نیز در این آیین گفت: آموزش تخصصی مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در قالب برگزاری کار‌گرو‌ه‌های تخصصی مورد تاکید مدیریت آموزش نهاد نمایندگی است.

وی با بیان این که در طول یکسال گذشته تاکنون سه کارگروه برای مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شده است تصریح کرد: استفاده از مدرسین کار‌آزموده به صورت ثابت و اتخاذ نگاه و تفکر جدید و تخصصی به مباحث مورد ابتلاء در محیط دانشگاهی از مهمترین محسنات برگزاری این کارگاه‌ها بوده است که به شکل پروسه منسجم و نگاه تخصصی به مبحث آموزش در حال برگزاری است.

دکتر حمیدرضا صبا رییس دانشگاه تفرش نیز در این آیین گفت: مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها سنگ صبور دانشگاه هستند که بی‌ریا و مخلص در کنار روسای دانشگاه‌ها در حال انجام خدمت صادقانه می‌باشند.

وی با بیان این‌که کشور در شرایط فعلی با هجمه‌های مختلف دشمن در قالب تحریم روبروست افزود: دشمن تمام تلاش خود را برای نشانه گرفتن جوانان برای رسیدن به اهداف شوم خود به کار بسته است که باید با همکاری یکدیگر و سعه‌صدر و شکیبایی به رسالت مهم خود در جبهه‌های فرهنگی دانشگاه فعالیت نموده و توطئه دشمنان را با توکل به خداوند خنثی نماییم.

انتهای پیام

captcha