آزادی ۴ زندانی جرایم غیر‌عمد استان مرکزی از محل موقوفات
کد خبر: 3837239
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

آزادی ۴ زندانی جرایم غیر‌عمد استان مرکزی از محل موقوفات

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: از محل عواید موقوفات، چهار نفر از زندانیان جرایم غیر‌عمد استان مرکزی آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان مرکزی، حجت‌الاسلام واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: در راستای رویکرد جدید سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر استفاده از ظرفیت خیران در کاهش آسیب‌های اجتماعی‌، تأسیس مرکز امور خیریه به سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و سوق دادن خیران به سمت و سوی کارهای اجتماعی انجام گرفت.

وی افزود: بر اساس طرح سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر آزادی زندانیان جرایم غیر‌عمد در سراسر کشور‌، ۲۸۰ نفر از این افراد در استان‌های مختلف آزاد شده و به زندگی در اجتماع بازگشتند.

حجت‌الاسلام واحدی با بیان اینکه در استان مرکزی هم موقوفاتی برای این منظور وجود دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی و با کمک خیران مبلغ ۶۲۰ میلیون ریال برای آزادی این زندانیان تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: این مبلغ برای آزادی ۴ نفر از زندانیان جرایم غیر‌عمد استان مرکزی هزینه شد که دو نفر از این افراد ساکن شهرستان ساوه، یک نفر شهرستان خمین و یک نفر از اراک هستند.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این ۴ مددجو، سرپرست خانواده بوده‌‌اند که با حمایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام

captcha